رئیس ستاد انتخابات کردستان:

تمامی شعب اخذ رأی در کردستان آنلاین هستند / ۱۳۲ کاندیدای نمایندگی مجلس در کردستان رقابت می کنند

رمضانی گفت: در مناطق محدودی نقطه آفلاین داریم اما شعبه آفلاین نداریم، و امکان هیچ گونه تخلفی در سطح استان قابل تصور نیست.

 مهدی رمضانی رئیس ستاد انتخابات استان کردستان امروز در جمع خبرنگاران ، اظهار کرد: تمام تدارکات و لوازم مربوط به انتخابات در استان کردستان طراحی و اجرایی شده و زمینه برای انتخاباتی سالم. امن، رقابتی و ان شاءالله با مشارکت گسترده فراهم شده است.

وی با بیان اینکه تمامی شعب اخذ رأی در کردستان آنلاین هستند گفت: با وجودیکه در مناطق محدودی نقطه آفلاین داریم اما شعبه آفلاین نداریم، و امکان هیچ گونه تخلفی در سطح استان قابل تصور نیست و در کمترین زمان اطلاعات بروزرسانی می شود.

رمضانی تصریح کرد: همه عوامل و ناظران اجرای انتخابات در استان به صورت تخصصی آموزش‌های لازم را کسب نموده و همه ملزومات و تمهیدات لازم در سطح فرمانداری ها ابلاغ شده است.

وی اضافه کرد: تمهیدات به گونه ای تدارک دیده شده که شعب اخذ رأی در روستاهای با تعداد کمتر از پنج خانوار هم  مستقر شود.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان اظهار کرد: در راستای تبلیغات انتخاباتی، طبق قانون دستورالعمل ها به نامزدها ابلاغ شده و توزیع امکانات دولتی به صورت عادلانه در بین نامزدها صورت گرفته است.

رقابت ۱۳۲ کاندیدای قطعی در کردستان 

رمضانی تصریح کرد: رعایت اصل بی طرفی از سوی دولت بارها اعلام شده و دولت در استان کردستان هیچ گونه کاندیدایی ندارد و فردی که حائز اکثریت آرا می شود، نماینده مردم است.

رئیس ستاد انتخابات استان کردستان از ۱۳۲ کاندیدای قطعی در این دوره از انتخابات خبر داد و گفت:  یک هزار و ۲۹۶ شعبه اخذ رای در سطح استان ایجاد شده است که شامل ۵۸۹ شعبه در شهر و ۷۹۷ شعبه در روستا، ۶۸۴ شعبه ثابت و ۶۱۳ شعبه سیار است.

وی، عنوان کرد: حساسیت های خبری طی دو روز آینده بسیار مهم است و امکان ایجاد التهاب خبری از سوی طرفداران کاندیداها به صورت عمدی و غیر عمدی وجود دارد که در این زمینه رسانه های استان باید به درستی و بر اساس صحت و دقت عمل کنند.

وی با بیان اینکه در این دوره غیر از شناسنامه از ۴ مدرک هویتی دیگر نیز که دارای کد ملی هستند نیز برلی اخذ رأی استفاده می شود، اضافه کرد: در صورت عدم دسترسی به شناسنامه، امکان شرکت در انتخابات با کارت ملی، گواهینامه رانندگی، گذرنامه و کارت خدمت دوره نظام وظیفه نیز وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.